Matematiken metodologia, hasierako ikastoletan

Matematiken metodologia, hasierako ikastoletan Ikastolak bi ordu bakarrik irauten zuenez, etxerako lanak oso garrantzitsuak izaten ziren. Zatiketak egiteko metodologia berezi bat zuten, eta ama askok telefonoz deitzen zioten nola egin behar zen azaltzeko. Amen papera funtsezkoa izan zen. Jokoekin ikasten zuten eta 5 urteko ikasleek zatiketak egiten zituzten.

Hizlaria(k): Kontxita Beitia Oiarbide (1940)
Herria: Donostia (Gipuzkoa)

Ikastolak bi ordu bakarrik irauten zuenez, etxerako lanak oso garrantzitsuak izaten ziren. Zatiketak egiteko metodologia berezi bat zuten, eta ama askok telefonoz deitzen zioten nola egin behar zen azaltzeko. Amen papera funtsezkoa izan zen. Jokoekin ikasten zuten eta 5 urteko ikasleek zatiketak egiten zituzten.

Informazio gehiago: Matematiken metodologia, hasierako ikastoletan

Euskara eta politika