Antzerki genero berriak erbestearen ondorio
Hizlaria(k): Idoia Gereñu Odriozola (1980) Herria: Tolosa (Gipuzkoa)
Absurdoaren teatroa, konprometitua, existentziala... sortu ziren, gerra ondorengo mugimenduetatik jaio ziren, ikuspuntu iraultzaileaz. Gerraosteko antzerkigintza zatitzera eraman zuen honek, nolabait aurrera begira eta atzera begira zeudenak banatuz.
Informazio gehiago: Antzerki genero berriak erbestearen ondorio
Ihes egin beharra
-
Gerra denboran ihesi
Heraclia Maiztegi Mujika (1919)
Soraluze
-
Baserritik ihesi
Joxe Mari Esnaola Garmendia (1930)
Azpeitia
-
Errefuxiatu Derion
Mateo Malaxetxebarria Lauzirika (1926)
Gernika-Lumo
-
Aita Pasaian, eta beraiek Ondarroan
Reme Gaztelumendi Goikoetxea (1925)
Pasaia
-
Ama Jose Antonio Agirrerekin
Luzia Ganboa Eizagirre ()
Durango
-
Ezkertiarra izan da beti; justizia soziala
Maria Luisa Ruiz Arana (1934)
Eibar
-
Aita bakarrik joan zen ebakuatuta
Bitoria Aboitiz Atxabal (1931)
Lekeitio
-
Gerran Bilbora eta Trapagaranera
Pilar Askorbebeitia Urigoitia (1932) Miren Gallastegi Ajuriagerra (1932)
Otxandio
-
Hernanitik ihesi joandakoak
Paxkuala Kortadi Ormaetxea (1923)
Hernani
-
12 urterekin, gerra hasi eta Bilbora
Klara Urbieta Albizu (1924)
Zumaia