Antzerki genero berriak erbestearen ondorio
Hizlaria(k): Idoia Gereñu Odriozola (1980) Herria: Tolosa (Gipuzkoa)
Absurdoaren teatroa, konprometitua, existentziala... sortu ziren, gerra ondorengo mugimenduetatik jaio ziren, ikuspuntu iraultzaileaz. Gerraosteko antzerkigintza zatitzera eraman zuen honek, nolabait aurrera begira eta atzera begira zeudenak banatuz.
Informazio gehiago: Antzerki genero berriak erbestearen ondorio
Ihes egin beharra
-
Gerra hasi zenean, iparraldera ihesi
Mari Kruz Alkain Jauregi (1926)
Hondarribia
-
Amama Ampuerotarrenean aña
Karmen Albistegi Agirre (1922)
Izurtza
-
Tropak herrian sartu ziren eguneko giroa
Jose Antonio Arrieta Etxaniz (1924) Jose Zuatzubizkar Goenaga (1922)
Elgoibar
-
Errefuxiatu eibartarrak etxean
Rosario Barrainkua (1925)
Berriz
-
Bi fronteren artean zegoen baserria
Juan Berezibar Ibabe (1930)
Arrasate
-
Gerra hasi zenean, Bermeora
Antxoni Etxarri Gereño (1932)
Pasaia
-
Alderdi eguna
Arantxa Amiano Sasianbarrena () Izaskun Amiano Sasianbarrena ()
Amasa-Villabona
-
Gerra garaiko kontuak
Juan Azkue Irastorza (1928)
Zestoa
-
Hiru milio pezeta abokatuetan
Angelita Osoro Urresti (1953)
Mutriku
-
Osabak kartzeletik ihes egin zuen
Margari Garbizu Aranburu (1927)
Lezo