Antzerki genero berriak erbestearen ondorio
Hizlaria(k): Idoia Gereñu Odriozola (1980) Herria: Tolosa (Gipuzkoa)
Absurdoaren teatroa, konprometitua, existentziala... sortu ziren, gerra ondorengo mugimenduetatik jaio ziren, ikuspuntu iraultzaileaz. Gerraosteko antzerkigintza zatitzera eraman zuen honek, nolabait aurrera begira eta atzera begira zeudenak banatuz.
Informazio gehiago: Antzerki genero berriak erbestearen ondorio
Ihes egin beharra
-
Erbeste garaiko antzerkigintza I
Idoia Gereñu Odriozola (1980)
Tolosa
-
Aitajauna milizianoetatik ezkutatu
Maria Arriaran Larrañaga (1925)
Aramaio
-
Gerra garaian jaiotetxera joan-etorria senideak ikustera
Martzel Garitagoitia Arriaga (1922)
Mallabia
-
Mugatik jendea pasatzea arriskutsu
Zipriano Irigoien Dualde (1922)
Baztan
-
Bonbardaketa osteko egunak eta ebakuazioa
Isabel Agirrebeitia Uribe (1926) Feli Uribe Alberdi (1928)
Durango
-
Alonsotegira ihesi eta berriz buelta
Juan Aiesta Urkiri (1893)
Bedia
-
Bonbak soloa askatu zuen, baina ez dinamita fabrika
Libe Asua Zarrabeitia (1916)
Galdakao
-
Lekeitiotik Santoñaraino bizitakoak
Juan Uribarren Atxabal (1924)
Lekeitio
-
Bermeotik ebakuatuta
Rikardo Garcia Benguria (1919)
Bermeo
-
Oñatira ihesi, eta handik Hondarribira
Juli Berezibar Arabaolaza (1916)
Arrasate