Antzerki genero berriak erbestearen ondorio
Hizlaria(k): Idoia Gereñu Odriozola (1980) Herria: Tolosa (Gipuzkoa)
Absurdoaren teatroa, konprometitua, existentziala... sortu ziren, gerra ondorengo mugimenduetatik jaio ziren, ikuspuntu iraultzaileaz. Gerraosteko antzerkigintza zatitzera eraman zuen honek, nolabait aurrera begira eta atzera begira zeudenak banatuz.
Informazio gehiago: Antzerki genero berriak erbestearen ondorio
Ihes egin beharra
-
Umeak Elgoibartik Mutrikura bidali zituzten
Pepita Unzueta Iriondo (1922) Rosa Unzueta Iriondo (1919)
Elgoibar
-
Gallartan ere abioien erasoak
Ana Mari Markaida Barrenetxea (1932) Bitoria Markaida Barrenetxea (1939)
Sopela
-
Frantzian kontzentrazio esparruan eta aterpean
Aurora Bascaran Martínez (1933)
Eibar
-
Elai-Alaikoekin egindako ikuskizunak
Luzina Arriola Zabalia (1925)
Gernika-Lumo
-
Parisko Verdier kardinala
Xexili Mintegia Zabalgojeaskoa (1927)
Gernika-Lumo
-
Adrian: Belgikatik Mañariara itzulera
Adrian Amantegi Arteaga (1928) Emili Magunazelaia Bizkarra ()
Mañaria
-
Getxora ebakuatu beharra
Andresa Ikaza Olabarrieta (1928)
Barrika
-
Bueltan, aitak itsasontzia erosi zuen
Maria Angeles Elduaien Emazabel (1936)
Hondarribia
-
Estolda azpian bonbardaketatik salbu
David Barandiaran Iturriotz (1927)
Amasa-Villabona
-
Amona gurdian hartuta, ihesi
Domeke Elexpuru Altube (1919)
Aramaio