Antzerki genero berriak erbestearen ondorio
Hizlaria(k): Idoia Gereñu Odriozola (1980) Herria: Tolosa (Gipuzkoa)
Absurdoaren teatroa, konprometitua, existentziala... sortu ziren, gerra ondorengo mugimenduetatik jaio ziren, ikuspuntu iraultzaileaz. Gerraosteko antzerkigintza zatitzera eraman zuen honek, nolabait aurrera begira eta atzera begira zeudenak banatuz.
Informazio gehiago: Antzerki genero berriak erbestearen ondorio
Ihes egin beharra
-
Euskaldunen laguntasuna exilioan
Juana Arrieta Leceta (1923) Margarita Murguizu Azurmendi (1910) Dolores Tolosa Lariz (1911)
Eibar
-
Parisko bizimodua
Luzina Arriola Zabalia (1925)
Gernika-Lumo
-
Gerrako umea izandako izebak ez zuen etxera bueltatu nahi
Edurne Ansorregi Lopez (1935)
Mutriku
-
Bilboko bonbardeoa zuzenean bizi izan zuten; exiliora joan beharra
Juana Arrieta Leceta (1923) Margarita Murguizu Azurmendi (1910) Dolores Tolosa Lariz (1911)
Eibar
-
Zer gogoratzen duzu gerraz?
Ixabel Zuaznabar Irulegi (1938)
Lasarte-Oria
-
Gerra Oiartzunen
Hilario Lekuona Mitxelena (1931)
Urnieta
-
Herrian fusilamendu ugari eta ihes egin zuen jende mordoa
Iñaki Goñi Galarraga (1929)
Errenteria
-
Gerratik ihesi
Teodora Gerediaga Gastelu (1928)
Amorebieta-Etxano
-
Maria Txantxote eta erbestea Belgikara
Asuntxi Uribesalgo Bengoa (1928)
Bergara
-
Gerra hasi zenean, aita frontera
Miren Mendarte Kasares (1929)
Errenteria